Kampaň, se kterou Český svaz házené vstoupí do sezony 2023/24, ponese titulární otázku: Už jste to zažili?
Dlouhodobá kampaň bude směřována na širší spektrum diváků, fanoušků a dětí, kterým položí lehce provokativní otázku, jestli už byli někdy u toho. Bude se je snažit oslovit pomocí emocí i vizuálů.
Součástí kampaně je několik dílčích prvků, elementů i eventů, například zápas o rekordní návštěvnost na kvalifikaci České házené v historii, který se uskuteční v květnu roku 2024 v rámci kvalifikace mužů o postup MS.
„Chceme, aby fanoušci cítili, že mohou zažít něco mimořádného, protože tato sezona mimořádná opravdu bude,“ řekl prezident Českého svazu házené Ondřej Zdráhala.
Oficiální oznámení kampaně proběhlo ve středu v přímém přenosu ČT sport na Tiskové konferenci Českého svazu házené. Kampaň odstartovala spuštěním stěžejního videa Tohle je Česká házená v 18:00 na všech komunikačních kanálech Českého svazu házené současně.